آخرین اخبار

تصویربرداری فاز اول "آوای باران" تمام شد

10:07:01 1392/07/18


درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "آوای باران" به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی محمد هاشمی اصل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حال حاضر تصویربرداری باقی قسمت‌های "آوای باران" در شهرک راه آهن ادامه دارد. این مجموعه داستان زندگی خانوادگی مردی به نام طاها ریاحی تاجر دارو است که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد.

سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور گروه نویسندگان این سریال هستند.

تصویربرداری این مجموعه در 40 قسمت 40 دقیقه‌ای در شهرک راه آهن ادامه دارد و گروه تولید بعد از آن تصاویر مربوط به لوکیشن‌هایی چون خانه و شرکت نادر با بازی سام درخشانی را که در واقع مربوط به فاز دوم این سریال است، ضبط خواهند کرد.

مهران احمدی، مهران رنجبر و آزاده زارعی بازیگران تازه پیوسته به این پروژه هستند. حمیدرضا پگاه، سام درخشانی، ثریا قاسمی، الهام چرخنده، امیر دژاکام، سیاوش خیرابی، سپیده خداوردی و ... بازیگران این سریال هستند.

مدیر تصویربرداری این سریال مرتضی غفوری، مدیر صدابرداری مهدی آزادی، طراح چهره پردازی نوید فرح مرزی، طراح صحنه و لباس آناهیتا جواهرچی، مدیر تولید حمیدرضا وفایی، جانشین تولید پوریا عطابخشی، دستیاران اول کارگردان سید امین هاشمی اصل و امین محمدی، منشی صحنه آتوسا شاه سیاه، عکاس محمد سلطانی، تدوینگر امین عابدی و مدیر برنامه ریزی آن امیر سلیمانی است.

 



.


خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی